• sns06
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
list_banner1

I prudutti

2022 Kits di Designer di Moda Giocattoli DIY per e Ragazze Artigianali Piccoli Costumi Decorazioni Artigianali Giocattoli Regalo d'anniversariu

Descrizione breve:

Nr. articulu: MH622191
Culore: cum'è stampa
Disegnu: Kit di disegnatori di moda di bricolage per ragazza di decorazione di vestiti fatti a mano, ghjoculu artighjanali
Imballaggio: Scatola di culore
QTY/CTN: 72 set
Materiale: tela
MOQ: 216 set


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Nome di u produttu Kit di vestiti di cuncepimentu di moda per i zitelli DIY Materiale Tissu
Descrizzione Kit di stilista di moda 2022, ghjoculu DIY per e ragazze, picculi costumi fatti à manu, decorazioni di vestiti, arti è artighjanali, rigalu d'anniversariu MOQ 216 setti
Item No. MH622191 FOB Shantou/shenzhen
Dimensione di u produttu / taglia CTN 62 * 46 * 86 cm
Culore Cum'è stampa CBM 0.245 cbm
Disegnu Kit di disegnatori di moda di bricolage per ragazza di decorazione di vestiti fatti a mano Giocattolo artigianale d'arte GW/NW 20/18 KGS
imballaggio Scatola di culore Tempu di consegna 7-30 ghjorni, dipende da a quantità di ordine
QTY/CTN 72 setti Dimensione di imballaggio 30 * 22 * ​​5 cm

Funzioni di u produttu

Kit di Designer di Moda - U nostru kit di cucitura, include 1 manichini di vestiti di plastica, filati di rete, fiocchi, tessuti, nastri, sticker perle, strass è altri adornamenti.

Nisuna Agulla Needed - Per i zitelli da 6+, U tessulu hè morbidu è cuttable, pudete cuncepisce vestiti cù bande di gomma è adesivi per più sicura senza punti (forbici micca inclusi).

Micca solu per bambola - Stu kit di arti è crafts include ancu 1 fasce, 2 anelli, 2 clip per capelli è 2 cravatte per i capelli per risponde à tutti i vostri bisogni per e vostre fantastiche idee di moda.

Ispirate a vostra imaginazione - Ci sò struzzioni per i principianti, poi incuraghjenu i zitelli à creà a so idea di creatività, custruisce u so mutore fine, cunfidenza è divertite.

STIMULATE A CREATIVITÀ - U nostru studiu di cuncepimentu di moda pò aiutà i zitelli à stimulà l'imaginazione è a creatività, sviluppà e cumpetenze di mutore fine, amparà e cumpetenze pratiche, è custruisce a fiducia.Lasciate i zitelli immerse in u divertimentu di u disignu di moda è portanu ore di divertimentu creativo.

REGALO PERFETTU DI DESIGN DI MODA - Lasciate chì i vostri figlioli sperimentanu diversi stili di disinni di vestiti è scopre u so potenziale creativo artisticu illimitatu.Regalo perfettu per Natale, anniversari, o qualsiasi altra occasione.Grandi arti è articuli per i zitelli da 6 anni.

Dettagli di u produttu

Detail-04
Detail-05
Main-07

Ghjochi capaci ---Fornitore di ghjoculi per i zitelli in Cina

Passi 1

Mandate u vostru missaghju.È vi risponderemu in 30 minuti una volta chì riceve u vostru email è assignendu u specialista di l'affari per aiutà vi.

Passi 2

U specialistu di l'affari vi cuntattate in 2 ore è serà rispunsevuli di tuttu u prucessu di u vostru ordine, cumpresi quotazione, tutti i dettagli, pre-produzione, in-produzione, etc.

Passi 3

E merchenzie saranu ispezionate è u specialista di l'affari vi furnisce e foto di ispezione.E merchenzie seranu disposte per spedite per corriere / mare / aria.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.