• sns06
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
list_banner1

Nutizie capace

9 Strategie di marketing per migliurà a vostra tenda di ghjoculi chì vende in linea è in linea

Vende i ghjoculi pò esse faciule oghje sè avete e strategie di marketing ghjusti.

Ùn ci hè nimu in stu mondu unicu chì ùn piace micca l'eterna risa è u ghjocu di cova.I zitelli ùn sò micca l'unicu chì piace à ghjucà cù i ghjoculi.L'adulti, cum'è i cullezzione è i genitori, custituiscenu una grande parte di i clienti di i magazzini di ghjoculi.Questu hè un mercatu di mira chì i venditori di ghjoculi anu da fucalizza ancu perchè anu u putere di compra, o pruduttu cù un capitale limitatu.

In ogni casu, sè ùn site micca un grande retailer, avete bisognu di mette sforzi in strategia di marketing di ghjoculi (idea di cummerciale per migliurà a vendita di ghjoculi) se vulete mantene un flussu stabile di clienti novi è di ritornu.In ogni casu, vene cù novi modi per vende ghjoculi o magazzini di rigalu pò esse assai difficili à volte.Per aiutà vi à creà a vostra strategia di marketing di ghjoculi, questu hè un postu nantu à cumu vende un magazinu di ghjoculi sia in linea sia offline.

 

imagine 001

Offline

Fighjemu un ochju à e strategie offline di idee facili è simplici per incorpore in a vostra strategia di marketing di ghjoculi.

1. Crea Events In-Store
Avvenimenti ponu aiutà à attruverà una folla, chì aumenterà a cuscenza di a tenda è a vendita.I vostri avvenimenti ponu varià da notte di ghjocu à figurine, unità di carità, è ancu vendite, ma anu da esse pianificatu mesi prima di u tempu.Pudete ancu urganizà avvenimenti è vendite di ghjoculi di staggione è di vacanze, è ancu classi di genitori è classi di rigali per feste d'anniversariu è baby showers.

2. Involucrate cù Carità
Ci sò decine di carità chì travaglianu cù i zitelli è l'adulescenti, assai di i quali giranu intornu à i ghjoculi.A participazione hè una bella manera di ottene u vostru nome, di custruisce a vostra marca di ghjoculi è di fà qualcosa di bonu.Carità basati in ghjoculi sò tenuti sia staghjunali è annata per una varietà di motivi, chì varieghja da l'assistenza à i zitelli in l'uspitali cù i ghjoculi à l'assistenza à i zitelli di famiglie à pocu redditu cù rigali di Natale.Ciò chì sustene hè interamente à voi, ma pudete aduprà per prumove a vostra marca mentre aiuta ancu à l'altri.

3. Improve u vostru Layout Store
L'esperienza hè essenziale per i picculi imprese, è a vostra buttrega hè una grande parte di quella sperienza.A vostra tenda hà pavimenti in legnu anticu, un attellu è una zona di ghjocu, è articuli inusual nantu à i muri?Dite a storia.Crea un post rapidu ogni volta chì mudificate u layout di a vostra attività, aghjunghje una nova sezione, o redesignate.Pigliate ogni chance per ricurdà li di vene è vede ciò chì anu mancatu.U disignu interiore di una tenda di ghjoculi o di una tenda di rigalu hè impurtante per favurizà una sperienza di divertimentu è scuperta.

4. Panoramica di i prudutti, Unboxing Products è Game Demos
In quantu à a visione generale di u produttu, sta sezione di u vostru pianu di marketing deve esse usata per descriverà cumplettamente u vostru pruduttu è u so scopu.. Assicuratevi chì tutte l'infurmazioni sò specifiche è precise.Se u vostru pruduttu hè novu, basta à descriverà lu è e so caratteristiche ... Ma tene!

Questa sezione di a vostra strategia di marketing deve esse un pezzu di torta.Avete familiarizatu cù u vostru pruduttu, nò?Sò cuscenti di e so caratteristiche, veramente veru?Ma sapete chì beneficii i vostri clienti ricevenu da u vostru pruduttu?Megliu, perchè hè ciò chì a vende.

In quantu à i prudutti di unboxing è Game Demos, sè vo avete u ghjoculu più novu chì tutti sò raving about, fate un live unboxing in-store di u pruduttu è prumove in Facebook, sia in diretta sia dopu à u fattu, attraversu tutti i canali.Informate u cliente chì avete ciò chì cercanu!

5. Spotlight di l'Esperienza di u Cliente
Quale modu megliu per attruverà i clienti chè di ricunnosce cumu avete furnitu una sperienza eccezziunale o aiutatu à qualchissia à truvà u megliu rigalu?

Pudete ricurdà un tempu quandu a vostra tenda abbagliava qualcunu?Anu sbuchjatu cumu anu cercatu "qualcosa cum'è questu" per qualchissia speciale in a so vita?Questa hè una excelente opportunità per sprime a vostra apprezzazione per elli sparte a so gioia cun voi.Richiede s'ellu li dispiace se dite a so storia corta.S'elli accunsenu, pigliate una foto di elli tenendu a so compra è dumandate:
• Da quale zona sò (lucale o visitatore),
• Chì ghjè unicu nantu à l'articulu chì anu compru, è ciò chì volenu aduprà, o ciò chì crede chì u destinatariu pensava ?
Cumu mette in risaltu ciò chì ti face distintu è impurtante, questu pò esse breve, dolce è à u puntu.

In linea

I ghjoculi di marketing in linea un approcciu eccellente per ghjunghje à un gran numaru di clienti à un costu minimu.Permette di cunnetta cù i clienti lucali, localizà novi, è mantene relazioni à longu andà cù quelli esistenti.

1. Facebook
Pudete ghjunghje à i vostri clienti utilizendu a newsfeed di Facebook.Cù un pianu di pubblicazione di cuntenutu solidu, puderà catturà u vostru audience è mantene l'impegnu cù a vostra attività in una basa coherente.

Per mezu di a so funzione di chat, Facebook rende simplice per furnisce un serviziu rapidu à i clienti.Utilizendu a piattaforma di publicità pagata di Facebook, pudete cummercializà a vostra buttrega, prudutti o servizii.

2. Pinterest
Pinterest hè una piattaforma di shopping populari, è se avete l'imaghjini d'alta qualità di i vostri ghjoculi, pudete aduprà per attirà l'attenzione di i genitori chì cercanu idee prisenti.Si deve esse nutatu chì u tagging di locu hè criticu, soprattuttu s'ellu ùn avete micca un duminiu in linea.

3. Google + Local
Google Local vi permette di creà una pagina di cummerciale, cunvalidate u locu, è avè apparsu in una ricerca di carte cù u vostru indirizzu.A cunfirmà u vostru indirizzu Google Local permette à l'altri di truvà voi cù Google Maps, chì hè incredibilmente utile.

4. Promuvà a vostra attività di ghjoculi per e-mail (marketing per e-mail)
L'email marketing deve esse probabilmente in cima.U mutivu chì hè cusì bassu hè chì presumu chì tutti anu digià mandatu email.Se ùn avete micca mandatu e-mail à a vostra lista di i clienti nantu à una basa regulare, duvete principià oghje!

Quì sottu sò uni pochi di Funzioni Captivating Email Marketing:
• Salute i Clienti Utilizendu un Autoresponder: Quandu i clienti si uniscenu à a newsletter di a vostra tenda di ghjoculi, pudete salutà cù un mudellu di email automaticu.Questu diminuirà a quantità di travagliu manuale necessariu.
• Assicurata Inbox Delivery: Assicurà u 99 per centu di spedizione inbox, chì assicura l'apertura di e-mail è, in u risultatu, aumenta a probabilità di più compra di ghjoculi.
• Leads Can Be Gathered Using a Subscription Form: Questa hè una forma chì i visitori ponu aduprà per subscribe rapidamente à i vostri servizii di vendita di ghjoculi è cumincianu à riceve email da voi.Cumpila una lista di i clienti in u vostru situ web.


Tempu di Postu: Nov-29-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.