• sns06
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
list_banner1

Nutizie capace

Termini cummerciale (Regula Incoterms)

Quì avete uni pochi di Termini di cummerciu generale chì avete bisognu di sapè prima per evità ogni errore di pagamentu.

1. EXW (Ex Works):Questu significa chì u prezzu chì citanu furnisce solu e merchenzie da a so fabbrica.Dunque, avete bisognu di urganizà u trasportu per piglià è trasportà e merchenzie à a vostra porta.

 

imagine 001

 

Certi cumpratori sceglienu EXW perchè li offre u costu più bassu da u venditore.Tuttavia, questu Incoterm pò finisce per costà i cumpratori più à a fine, soprattuttu se u cumpratore ùn hà micca sperienza di negoziazione in u paese d'origine.

2. FOB (Free On Board):Hè generalmente utilizatu per u trasportu tutale di containeru.Significa chì u fornitore trasmetterà e merchenzie à u portu marittimu d'esportazione in Cina, finisce a dichjarazione persunalizata è a merchenzie veramente da spedite da u vostru spedizioniere.

 

imagine 003

 

Questa opzione pò esse spessu a più costu-efficace per i cumpratori postu chì u vinditore hà da piglià a cura di a maiò parte di u trasportu è di a negoziazione in u so paese d'origine.
Allora FOB Price = EXW + Charge interna per u containeru.

3. CFR (Cost and Freight):Se u fornitore cita per u prezzu CFR, darà merchenzie à u portu Chine per l'esportazione.Puderanu ancu urganizà u trasportu di l'Oceanu à u portu di destinazione (u portu di u vostru paese).

 

imagine 005

 

Dopu chì e merchenzie arrivanu à u portu di destinazione, u cumpratore deve pagà per u scaricamentu è qualsiasi carichi successivi per ghjunghje a merce à u so destinazione finale.
Allora CFR = EXW + Inland Charge + Spese di spedizione à u vostru portu.

4. DDP (Delivered Duty Paid):in questi incoterms, u fornitore farà tuttu;avissiru,
● Fornite l'articuli
● Arrange export from China è impurtà à u vostru paese
● Pagà tutte e tasse doganali o dazi d'importazione
● Cunsegna à u vostru indirizzu lucale.

 

imagine 007

 

Ancu s'ellu hè prubabilmente l'Incoterm più caru per un cumpratore, hè ancu una soluzione all-inclusive chì cura di tuttu.Tuttavia, stu Incoterm pò esse complicatu per navigà cum'è venditore, salvu chì ùn cunnosci micca e prucedure d'impurtazione di u paese di destinazione.


Tempu di Postu: Nov-29-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.